Lensbaby City unlimited Rotterdam

Rotterdam, een inspirerende en uitdagende stad voor de fotografie. Een prachtig station, metrolijnen, de erasmusbrug, street-art en de vele reflecterende gebouwen. Met de Lensbaby is dit helemaal verrassend.
De dynamiek en het licht in een stad is altijd weer anders en daar gaan we mee aan de slag.
Compositie en perspectief zijn hierin erg belangrijk. Hoe neem je de kijker mee je beeld in? Wat laat je weg in het beeld? Schaduw, lichtspel en beweging, zijn nog maar een paar van de elementen waar we de uitdaging mee aangaan in deze workshop. Leer anders te kijken in een stad waardoor je verrassende beelden maakt. Zie wat anderen niet zien! Rotterdam is unlimited met fotografische mogelijkheden !!

Heb jij zelf een Lensbaby en wil jij graag de dynamiek in het station en Rotterdam en omgeving eens meemaken dan is dit een hele hele leuke workshop voor je. Heb je geen Lensbaby en een Canon of Nikon camera dan kun je een lens lenen.

‘Let’s go to the city and break your own rules’.

ER IS DE MOGELIJK OM EEN LENSBABY TE LENEN OM HEM EENS UIT TE PROBEREN TIJDENS DE WORKSHOP. HELAAS ALLEEN VOOR 4 CANONS OF 4 NIKONS. Van beiden types is er maar een. Geef op het inschrijf formulier aan voor welke camera je de lensbaby wilt lenen, dan laat ik je zsm weten of hij nog vrij is.

Rotterdam

Zondag 17 november 2019 
Zondag 26 januari 2020

9:30 -  14:00

€ 119,- pp. incl. ontvangst koffie, thee feedback op 3 foto's, lensbaby ebook.
Eigen lunch en drank meenemen.

Zondag 17 november 2019 min 3, max 6 (VOL)
Zondag 26 januari 2020 min 3, max 6 (nog 5 plaatsen)

Workshop recensies klik op icon

Aanmelden Workshop

FOCUS

Lensbaby Workshop City Rotterdam-21

COMPOSITIE

Lensbaby Workshop City Rotterdam-5

PERSPECTIEF

BUIGEN

LICHT & SCHADUWSPEL

Lensbaby Workshop City Rotterdam-4

REFLECTIES

Portfolio Lensbaby City unlimited:

PORTFOLIO LENSBABY CITY

 

Deze workshop gaat o.a. over:

  • Lensbaby uitleg over de Sweet en Edge.
  • Belichting, focus, kader, compositie & perspectief.
  • 'Anders' leren kijken in een stedelijke omgeving.
  • Creatief gebruik maken van licht, schaduw, reflecties, structuren en lijnenspel.
  • Werken met lange sluitertijden/ ICM met en zonder statief om zo dynamiek te geven aan het beeld dmv bewogen personen in een statische omgeving.
  • Werken met het Lensbaby OMNI creatieve filter systeem waarmee je bijzondere lichtsituaties kunt creëren in je beelden.

Voor wie is deze workshop geschikt:

Iedereen die de techniek van de camera beheerst en in bezit is van een Lensbaby met optics. Er zijn leenlenzen zie boven.
Als je het leuk vindt om op ontdekking te gaan met de Lensbaby in de stad en op het station.

Wat mag je meenemen:

  • Camera
  • Lensbaby Composer Pro I of Pro II met alle optics die je maar leuk vindt. De Sweet 35 en Edge 35 werken ruimtelijker, zeker in het gebouw dus heb je die neem die zeker mee. Tijdens de workshop is het mogelijk om de edge 35 of sweet 35 even uit te proberen mocht je die niet hebben.
  • Lensbaby macroconverter of gewone tussenringen voor eventuele texturen vast te leggen.
  • Statief
  • Remote control als je die hebt, niet perse nodig.
  • Batterijen
  • Voldoende Geheugenkaartjes
  • Variable nd filter voor lange sluitertijden. Heb je andere filters waar je het normaal lange sluitertijden mee vastlegt ook prima.
  • Eventueel polarisatie filter.
  • Step up ring om de variabele nd filter/ nd filters/ polarisatie filter mee vast te maken op je Lensbaby. Heb je hierover vragen mail me.

Download HIER het gratis ebook:
Welke Lensbaby moet ik aanschaffen?

Lensbaby Reviews

Naar reviews